Audyt gabinetu kosmetycznego

Wykorzystujesz potencjał marketingowy swojego gabinetu?

Zastanawiasz się czy Twój gabinet kosmetyczny w pełni wykorzystuje możliwości marketingowe i sprzedażowe? Czy Twoi pracownicy są istotnym elementem marketingu i potrafią sprzedawać usługi? Czy Twoje działania to te najskuteczniejsze czy jednak można coś poprawić lub wprowadzić nowego?

Kto przeprowadza audyt?

W audycie udział bierze doświadczony kosmetolog wraz z naszym specjalistą od marketingu. Wraz z nami są również osoby niezwiązane z marketingiem i branżą beauty, profilem dobrane tak by pasowały do grona odbiorców konkretnego salonu urody. Dzięki temu poznajesz opinie specjalistów jak również sugestie i uwagi potencjalnych Klientów.

Wieloletnie doświadczenie w branży

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży beauty, zarówno w obsłudze marketingowej gabinetów kosmetycznych jak i w kwestiach związanych z zarządzaniem gabinetem. Doskonale znamy specyfikę branży dzięki czemu możemy dobierać rozwiązania, które są najskuteczniejsze właśnie w gabinetach kosmetycznych.

Marketing, sprzedaż i obsługa Klienta

W ramach audytu kompleksowo oceniamy Twój salon: począwszy od wyglądu salonu, przez obsługę Klienta, sprzedaż usług po kwestie promocji salonu zarówno w Internecie jak i poza nim. Otrzymujesz od nas również analizę konkurencji w Twojej lokalizacji i praktyczne porady na stworzenie przewagi na rynku.

Co sprawdzamy w ramach audytu:

  • wygląd i odbiór wizualny salonu
  • obsługa Klienta – on-line, telefoniczna, obsługa na miejscu w salonie
  • obsługa Klienta – umiejętność przedstawienia oferty i sprzedaży usług
  • obsługa podczas zabiegu – “ukryty Klient”
  • konstrukcja oferty – sposób przedstawienia(w salonie, on-line) i jej konkurencyjność
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego przez pracowników
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego w salonie
  • lokalna analiza konkurencji (marketingowa i cenowa)
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego on-line(strona internetowa, blogi, media społecznościowe)

Raport

Po wykonaniu audytu otrzymujesz kompleksowy raport na temat swojego gabinetu kosmetycznego zawierający nasze sugestie i uwagi, opis występujących problemów i sposoby na ich skuteczne rozwiązanie. Nie wskażemy tylko co jest źle, powiemy jak można to poprawić by uzyskać przewagę konkurencyjną nad innymi gabinetami.

Koszt wykonania audytu(gabinet do 3 pracowników): 2500zł netto (cena w ramach promocji obowiązuje do 10 września, cena poza promocją: 3500zł netto)

Koszt wykonania audytu(gabinet do 10 pracowników): 3500zł netto(cena w ramach promocji obowiązuje do 10 września, cena poza promocją: 4500zł netto)

Koszt wykonania audytu(gabinet powyżej 10 pracowników): cena ustalana indywidualnie